Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 29 september 2009

tisdag morgon

Imorse gick Astrid och väckte Alfons. När han kom till vår säng och sa godmorgon var hans första fråga "får vi fara på dagis idag?" Och när han fick ett trött "mmm" till svar sken han upp som en sol! Så jag hoppas att det kommer att gå bra idag! =)

"Snutten" snurrar i tvättmaskinen nu, den behöver ju inte stinka värst första dagarna på dagis (förskola...) Robert oroar sig för att han ska glömma "snutten" på dagis när han hämtar hem dem i afton. Jag tänker köra på tankesättet att det är tre stycken man ska hämta hem... ;)

Nu ska vi ha lite pyjamasmys, sen får vi se vad vi hinner innan det är dags att fara iväg!! :)

Ha en bra dag, allihopa!!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)