Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 28 september 2009

dessa fönster...

Ser ni skillnaden?? Ett är torkat på alla sidor, och ett är orört...
Nähe, det var ingen som nappade på att torka mina fönster...
Så jag fick göra som alla andra: GÖRA DET SJÄLV!! Fast jag har bara börjat än, det tar sin lilla tid med att ta alla sidorna och över och under spröjs. Men de stora i köket är iaf tagna! Och fast att jag försökte tänka positivt att det visst är roligt att torka fönster, så lyckades jag inte lura mig själv... Det mest spännande med att torka fönster är att se hur långt ut man törs hänga när man torkar utsidan... insåg oxå att jag kan nästan stå raklång i fönstret... antingen är jag kort eller oxå har vi höga fönster... eller oxå är det en kombination av de båda. =) Men nu har jag ju börjat iaf!! *klapp på axeln*
Vi var ut en stund men det blåser ju så otroligt! Så vi gick in igen och la pussel och spelade lite memory. Tvättat fyra maskiner tvätt OCH rengjort det äckliga i diskmaskinen!!! Så lite duktig har jag vart idag! För dte sägs ju att man inget hinner när man väl börjat om att jobba, så det är bäst att göra det nu!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)