Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 9 september 2009

Hästtjej.... *gahhaa*

Alfons är den som vaknar först nu för tiden... och naturligtvis alldeles för tidigt! ;) Han är även en hejare på att väcka Astrid. Dock inte lika duktig på att väcka mig... eller oxå är det jag som inte är lika lättväckt!? =P
Idag är det kurs-dag igen för mig som gäller, typiskt att man ska ha huvudvärk just idag då...
Astrid verkar då inte ha reagerat nåt på sprutan, äter, sover, skiter och surrar. Just nu är hon arg för att hon inte tar sig upp i soffan. Hon har lyckats några gånger förrut, men inte just nu... Kanske ska ta och se om det är nåt trav på tv:n. Det är helt klart hennes favoritprogram, enda gången hon tror sig om att sitta stilla 2 minuter. Hon skiner upp som en sol när hon ser hästar. Jag hoppas dock att det bara är en tillfällig fas, för på den här gården kommer det ALDRIG att finnas nån häst!!!
Nä, dax att ta itu med de dagliga sysslorna innan det är dax att fara... Skepp å hoj på er!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)