Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 13 september 2009

dagen efter

Igår hade vi ju kalas för Astrid!! Lillan har väl nu blivit stor... näe, hon får vara min lilla ett bra tag till! ;) Kalaset gick iaf jättebra, trots att jag var "själv" med att fixa allt. Massor av presenter, gäster och kladd! ;) Mycket trevligt!! Astrid var helslut men fick så lov att kämpa på tills det blev lovligt för henne att sova! Alfons ville vara vaken tills Robert kom hem. Men när han väl kom så blev det väldigt mycket funderingar för Alfons när han fick höra att Janne kört punka och bucklat en dörr... men efter otaliga gånger av förklaringar så blev det lungt på den fronten! =)
Imorse bakade jag och barnen cupcakes som vi (jag) hade beställning på. Robert tog sovmorgon och for till Lövånger sen. Vi var till mamma för att låna en grej, och där blev Alfons kvar. Han ville inte alls följa med hem... Han var helnöjd med att få ha mormor och morfar för sig själv!
Hälsat på en faster till Robert ikväll, jättetrevligt! =)
Alfons somnade på direkten ikväll, Astrid är tjurigare än tjurigast! Jag sa just till henne att kvart över nio ska jag se "Mannen under trappan", en svensk serie, och då måste du vara tyst!!! ;) Men hon skrattade bara åt mig...
Imorgon är första inskolningsdagen på dagis! Spännande!!!!!! =D Alfons längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)