Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 10 september 2009

bakning pågår

Kursen gick hyffsat bra igår iaf. Dock inga öppningsbara fönster så syret var lite fattigt...

Åkte på en UVI igår, huvva!! Men dock en lindrig sort antar jag då det nästan är över idag!! =) Men man kan väl säga att den var intensiv!!! ;)

Lite av en sovmorgon i morse då vi inte gick ned förrns vid 8!! =) *nice* Vi har bakat nu på förmiddan, barnen har (st)hjälpt till på sitt sätt... bilder kommer senare. Dessvärre hade vi slut sirap, likaså hade grannarna, (som vi nästan ringde och väckte... =o)så det blev att kasta in barna i bilen, köra till mamma, hämta sirap, köra hem, kasta in barna igen och göra glasyren till kakan som fortfarande var i ugnen!! "Mamma, kör du rally!? Du skulle kanske kunna vinna......." var kommentaren från Alfons! =P

Nu sover Astrid och Alfons vilar framför "Nicke Nyfiken", jag ska ta och baka lite mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)