Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 10 september 2009

torsdag kväll

Var ute hela eftermiddan. Jag är helimponerad av Astrid som var så duktig på att gå i skor! Det har hon ju som aldrig gjort förut, men det var inga problem... Och helimpad av Alfons som var så duktig på cykeln. Från att inte ha ägnat den så mycket tid, till att tycka att det är jättekul, för han kan ju!!
Astrid sovde ett eftermiddagspass idag och Alfons satt och lekte, och jag hade ingen lust alls med att göra nån middag... Så jag ringde mor och far, och de hade mat så det räckte åt oss me!! =D=D
Alfons somnade bums ikväll, Astrid gjorde som vanligt; kastade tutte, snutte och tokskrattade. Hon tyckte dock inte att det var lika roligt då jag ignorerade henne trots hennes protester att vara instängd i spjälsängen, men vet ni vad!?? JAG VANN!! Hon somnade där tillslut! =)
Robert stannade kvar i Lövånger efter jobbet, så tv+dator är MITT!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)