Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 5 september 2009

lördag

Ibland, inte ofta, vaknar Astrid efter det att vi just gått upp och lagt oss och blir nöjd då hon får komma över till oss. Igår var en sån kväll. Hon ligger då och fjantar och tjollrar och jag och Robert kämpar för att bara ligga stilla och blunda. Men tillslut brister det och nån av oss börjar tokskratta... och den andre hakar på, och Astrid blir HEEEL-nöjd...

Igår kväll var jag ju och stökade fram på klädbytardan i Bureå. Sen fick vi handla lite själva. Jag chansade och köpte en snarlik snutte till Astrid, tänkte att det kan vara bra att ha två stycken... men hon har inte ägnat den 5 sekunder ens... den får väl ligga i sängen så kanske hon börjar tycka om den... Lite kläder till dem vart det oxå, tvättmaskinen fick gå då jag komme hem, så allt är nu upptvättat och klart för användning! =)

Jag ska dit idag oxå, och Robert och barnen ska fara till Klutmark och Heja på Karro, så jag kommer att blki själv typ 2½ timme här hemma... jag gruvar mig nästan, jag vet inte vad jag ska hitta på... =S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)