Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 11 september 2009

Godnatt!

Nu har barnen sovit i snart 3 timmar... jag har som sagt pysslat på lite här hemma... vore skönt att sova men när är det man hinner mest?? Jo, då barnen sover!! Så det är bara att passa på! =) Känner mig iaf nöjd med kvällens insats! ;) Kan kosta på oss en sovmorgon imorgon!!! *haha* som om barnen går med på det... Jag gissar på att klockan är 07.10 då Alfons säger "Mamma, ska vi gå ner nu" första gången... =P

Men NU väntar sängen! Ska bara "ole dole doffa" vem av dem jag ska bära upp först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)