Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 11 september 2009

"are you lonesome tonight..."

Så har sista dagen på barnens sommarlov passerat! På måndag börjar ju allvaret med inskolning på dagis. Fast egentligen har vi ju som kvar en dag då dagis har stängt på onsdag...

Robert glömde telefonen hemma imorse och eftersom vi lix skulle och handla så tog vi handlingen i Lövånger... eller nästan iaf... lite av det som stod på lappen... Konsum Lövånger har ju typ inget hemma!!! Så vi var tvugna att fara till Bureå iaf för att få ihop alla saker vi skulle ha... Barnen har varit på gott humör meste hela dagen. Astrid var jättetrött på etftermiddan och ålade på golvet med snutten under huvudet och la sig där solen lyste på golvet, såg jätteroligt ut. Ett tag senare när jag gick in i tvrummet så låg både Alfons och Astrid och sov...

Första kvällen på läääänge som Astrid somnat utan större protester, och själv i sin säng!! *nice* Speciellt med tanke på att Robert är borta. Han har det nog mysigt med grabbarna i Luleå just nu! ;) Alfons däremot har inte lagt igen sina blå än, men han ligger i sängen och läser iaf!

Själv ska jag ta och pyssla på lite inför morgondagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)