Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 4 september 2009

En härlig fredag!

Idag har varit en sån dag då jag har fått hyffsat mycket gjort!! =) Tvättat, diskat, dammsugit, bakat, läst sagoböcker och busat... alltså blandat tråkigt med roligt! =)

Alfons har visserligen varit ett steg bakom mig hela tiden, men han har som ändå inte varit ivägen... fast mina öron blöder för alla frågor de utsätts för. Jag blir gaaaalen på alla hans frågor!! Så galen att jag kan inte annat än skratta åt honom...
Astrid har dolat på rätt mycket själv idag, nöjd. Det finns ju som en helt ny värld att upptäcka som gående. Däremot är hon galen i att vara i järnspisen, och svart, det blir hon! Och jag kan inte komma på nåt sätt att hindra henne från att vara där heller... ställer jag dit stolar, så flyttar hon bara på dem... =S

Nu ska jag gå och duscha, ska ju till Bureå och "jobba". Tack och lov att mamma och pappa är hemma så barnen kan vara hos dem tills Robert kommer hem! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)