Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 7 september 2009

Tidigt...

Ställde väckare imorse eftersom jag skulle vara i stan och klippa mig 8.45, alldeles för tidigt enligt mitt tycke, vet inte riktigt vad jag tänkte på när jag tog den tiden... men iaf, så upp och hoppa, göra sig och barnen klara och sen iväg och lämna dem och sen till stan. Och jag hann; lätt! ;)
Vi har varit på promenad (dock en kort eftersom gårdagens promenad har lämnat ett skavsår stort som en femkrona bak på hälen...) lekt ute, bakat, lekt inne, haft "lite" delade meningar och badat idag. Efter middan for Alfons och Robert och körde lite fyrhjuling! Alfons och Astrid satt och lekte medans jag gjorde maten och jag hör Alfons säga: "Astrid, du bara tjuter och tjuter hela tiden" *haha*, Ja, det har de faktiskt gjort båda två idag!!! Alfons somnade fort ikväll. Astrid, den lilla skitungen, däremot, hon vill inte alls somna på kvällarna. Kastar tutten och tokskrattar, när hon inte får tillbaka den kastar hon snutten och tokskrattar... Det är ingen annan än hon som tycker att det är roligt!!!!! Nu har hon iaf somnat helt utmattad i sängen...
Är det nån mer än mamma som tycker att det inte finns nåt ord som heter "komme"??? Jag skriver det nog ganska ofta och hon tycker inte att det finns nåt sånt ord... ;)
Har just sett "Tinas cookalong", riktigt bra!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)