Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 6 september 2009

skruvning

Igår efter det att jag packat väskor och skickat iväg övriga familjen så gjorde jag en snabbstädning så att det var bortgjort, sen satte jag mig och gjorde kort ett tag. Riktigt mysigt, men ack så tyst det var...

Köpte en bilbarnstol på bytesdagen igår, för att kunna betala den var jag tvungen att ta ut pengar först. Jag har ett sånt kort där man bara får ta ut 12 gånger/ år i bankomat, annars kostar det extra, och jag tänkte att då är det ju smartare att gå in på Konsum och handla lite och ta ut där. Dock kunde jag ju inte köpa mat då det isf skulle ligga i bilen massor med timmar, så jag komme ut med två förpackningar toapapper under armen. Och jag kom ooooosökt att tänka på en gammal klasskompis som inte vågade köpa toapapper, hon oroade sig för vad alla skulle tänka; "Det är ju som att ställa sig och skrika: JAG SKA HEM OCH SKITA" sa hon. *hahahaha* Jag minns faktiskt inte om hon bara hade hushållspapper på toan eller hur hon gjorde... kul tyckte jag att det var iaf! Men nu kan ni iaf komma hit och skita, för vi har toapapper!! =P (Kan vara bra till annat oxå... ;))

Mycket grejer blev sålda igår, men mycket blev oxå kvar. Jag är lemmen i armarna idag från all klädkastning igår...

Robert for till Lövånger imorse för att skruva, jag och barnen har lekt, och vad tror ni att vi leker? Jo, vända alla bilar på sida och sen skruva, skruva, skruva och skruva... det är inte jag som bestämt leken, inte heller är det Astrid... Men hon är gärna med och leker... ;)

Nu sover (snart iaf) båda två och jag tror att jag ska ta fram symaskinen...
Ha en bra dag!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)