Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 25 september 2009

Fredag

Sista inskolningsdagen för barnen är till ända!! Av Alfons får jag just så pass en kram innan han ska springa och leka, och av Astrid får jag inte ens en vinkning... så med andra ord måste man ju säga att det har gått väldigt smärtfritt!! Hoppas innerligt att det fortsätter så oxå när de till veckan börjar på allvar!! =)
Idag har jag varit hos Jessica medans jag väntade på att få hämta hem barnen. Mycket trevligt! Spelade memory med Melker (ett som vi tydligen har köpt! ;)) och det var otroligt svårt! Alla bilder var på spindelmannen, och de var nästan likadana allihop!! Och många var det dessutom... grabben vann överlägset!! =)
Ikväll ska jag och lämna grejerna till klädbytardagen i Mångbyn, även stanna och hjälpa till om jag behövs!! =) Ska bli kul!! Jag har sjuuuukt mycket grejer med mig, så jag vet inte hur jag ska få med mig allt... ska dessutom ha övriga familjemedlemmar och dumpa dem hos en "god samarit"!! =)
Nu har de två små somnat!! =) Jag ska ta mig nåt att äta... kanske en varm macka med cheddarost!??? =P Robert tyckte inte alls att det var lika gott som jag. Den enda nackdelen jag kan komma på är att det är nästan omöjligt att få mackjärnet rent efteråt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)