Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 3 september 2009

ditten och datten

Imorse fick jag mig en ordentlig sovmorgon!!!!!!! Jag följde Robert ner med barnen och gjorde vällingar, och sen fick jag gå upp och lägga mig igen! =) Alfons kom upp och väckte mig efter ett par (!!) timmar. Underbart! =)

Fick kaffefrämmande idag, mycket trevligt! Tur att man hade nåt att bjuda på, även om det var tunt... måste till att baka snart igen...

Robert har varit hemma och haltat idag me, en snabbis till stan för att inhandla bla lite mat... tänk va fort det tar slut i skåparna! =S

Gröna tunnan är neddragen till vägen, denna vecka glömmer vi det inte!!! Vi gjorde det för nån vecka sen, och det blir kattastrof!! Soptunnan är ju full efter bara en vecka... ;)

Ikväll har jag märkt kläderna som ska säljas på klädbytardagen... ska bli mycket spännande! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)