Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 20 september 2009

diverse

Imorse bestämde vi oss för att fara till Gumboda på folkrace och heja på Karro! Alfons hejar-tröja åkte på (ja, vi andra klädde oss oxå! ;P) och sen for vi! En mycket trevlig dag!!
Koja under bordet är en väldigt uppskattad sysselsätning nu om dagarna. Alfons tycker om att ligga i den och mysa, och Astrid tycker om att riva den! Inte lika uppskattat av storebror...
Efter det misslyckade arbetet av Alfons byxor som visas här ovan, och den misslyckade mössan så gav jag mig på ett nytt försök på mössan, och den här gången blev den väl inte så tokig!??? (visserligen inte så bra bild, men hon är som sagt ganska rörlig och inte alls intresserad av att titta in i kameran) Astrid har fått sig ett till par byxor oxå... =)
Igår var vi en sväng till Selet och bjöd de stora starka flyttkarlarna på lunch! Och rikare blev vi!! På både cykel och kläder!!! =D
Till middag var vi bjudna till Victor på 7-årskalas! Mycket trevligt, och gott!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)