Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 16 september 2009

knas

Astrid alldeles galen efter blodpuddingen... tror kanske att det var nåt fel på grisblodet...

Jag köpte idag blodpudding för 17 kr, och ett baconpaket för 13 kr. När jag kom hem hade vi rabattkuponger i brevlådan: Blodpudding 5 kr. 3 paket bacon 20 kr, typiskt!! Men sånt är livet, vi får väl äta det nån fler gång snart! Men där får ni ju iaf "bevis" för att blodpudding och bacon hör ihop!! Ni är många som motsatt er det!!!! ;) Även falukorv gör sig bra till svinblodet!! =)

Iaf, knastjejen här ovan har gjort två rejäla vurpor här hemma idag me, en där blodet rann ur munnen, och en där den redan befintliga bulan i pannan fick sig en smäll till. Vad tror ni om hjälp och tandskydd!? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)