Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 22 september 2009

Mackmyra

Det har gått jättebra även idag på förskolan. Alfons har det ju lite förspänt som har Cornelia på förskolan. Han ville inte riktigt att jag skulle fara, men "Nelia" tog honom med sig till "vink"soffan och där vinkade de, tillsammans med Astrid, så glatt till mig!! =) Och när jag kom tillbaka så brydde han sig inte alls om mig. Astrid tultade omkring och plockade svamp(!??) och åt sand, ramlat hade hon oxå gjort...

Efter lunch har jag sorterar kläder inför klädbytardagen på lördag... det är maaaasssoooorrrr! Men det är ju bra!! Hoppas att mycket blir sålt... ja, helst allt!! *haha*

Robert hostar och hostar... erbjöd honom en wiskey, men han tackade nej till den... undrar varför...!? =P Han går ner på nätterna när värsta hostattackerna kommer för att inte väcka oss... stackarn. =*(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)