Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 1 september 2009

Leo

Tok-Emma kom ju på igår att vi skulle fara till Umeå idag och vara på "Leos lekland" och låta
barnen busa av sig, så sagt och gjort, där har vi varit idag! Det var jättelite folk, och sista timmen vi var där var vi själva. Åkte rutchkana, klättrade och hoppade som aldrig förr... ja, även jag och Emma. Vi hade jättekul!! (Barnen oxå! ;))
Väl hemma igen åt vi korv me bröd innan de begav sig hemmåt och våra små skulle isäng. Såg en liten snutt av dokumentären om hon som hade 14 barn, hur tänker man!!? Inta alls skulle jag tro...
Jag har varit till mamma och pappa en sväng ikväll och hjälpt dem med en sak, kom hem nu vid elva, och tänk, jag är 27 år och så gräsligt mörkrädd! Vi har ju nästan ingen utebelysning här hemma, så när man stängt av bilen blir det mörkt... jag lägger benen på ryggen och springer in... fjantigt, jag vet... jag är expert på att skrämma upp mig själv oxå... =P
Huvudvärken gör sig påmind, så nu går jag isäng!

1 kommentar:

  1. Jag är då oxå grymt mörkrädd...och 35 år =)
    Är helst inte ensam i stugan.

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)