Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 2 september 2009

skitunge

Robert är hemma och sjukskriven för foten, ordinerad vila och högläge med foten... en ordination som dock inte kommer från mig... men jag har visst inget att säga till om! ;)

Jag och barnen tog en promenad till kossorna idag. Alfons skulle nog kunna stå där i flera timmar och titta på dem. "Mamma, vars kommer mjölken ut? Varför är den kossan vit? Går den i bajset? Fryser dom inte om huvudet? De måste ha mössa..." Vi luktade iaf inte särkilt angenämt när vi väl kom hem, så jag klädde av dem och gick och spolade upp badvatten. Under den tiden hann Astrid göra sina behov i vardagsrummet... bakom soffan och kladdat PÅ soffan... Skitunge!!! Men jag lovar, allt är uppskurat så ni kan lungt få slå er ner i vår soffa! =) Hon var helnöjd iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)