Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 27 mars 2009

090327

Så här ser vissa av Alfons prickar ut.
Stora röda fläckar med massor av
vita små prickar i...
...och så här ser vissa ut. Nu syns de inte så bra
på bilden, men det är hela bålen,
halsen och ryggen som är prickig.
Astrid redo för ett nytt 30-minuters sovpass i vagnen.
Hon vill inte sova längre än så... =/
Barnen leker. Lägg märke till att Astrid sitter själv! Ja, Alfons är ju prickig. Jag pratade med Vårdcentralen igår, och de trodde att han haft tredagarsfeber, och att prickarna berodde på det. Inget farligt och inget smittsamt! Men han är trött, han ber om att få gå och sova! Vi har ju varit hemma och inne hela veckan, men det har gått riktigt bra, Alfons och Astrid har så roligt tillsammans (för det mesta!). Sen är det klart att det har blivit en hel del film oxå, men som sagt, han har varit jätteslut.
Och Astrid har ju kommit på att hon bara ska sova 30 minuter i stöten, och de är inte många de stötarna heller... så det här med att jag skulle läsa ur skoterhandboken igår för att kunna nåt till provet idag, det kunde jag ju glömma... men, men, vi får hålla tummarna att det går vägen iallafall...
Jag skulle klippa barnen igår. Alfons gick bra, han blev riktigt fin, han har ju varit såååå långhrig. Astrid däremot var betydligt svårare, hon ville bara titta på saxen. En sida gick bra, men inte den andra, så hon vann, och vi klippte bara en sida...
Håll tummarna nu för att skoterproven går bra idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)