Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 21 mars 2009

sjukt...

Oj, en sån trevlig dag!! På förmiddan tog jag och Astrid oss en promenad till Mikaels, grabbarna var redan där, barnen körde/åkte fyrhjuling, skoter, bob, tramptraktor... Sen grillade vi korv och hade trevligt! Komme förbi några skotrar med förare som fick sig en kaka eller kaffeslurk. Mycket trevligt och när vi kommit hem ett tag efter lunch somnade barnen direkt!! =) Jag satte mig ute på bron ett tag och njöt av solen ett tag till! =D

Tillbaka till Mikaels på afton, åt pizza framför tv:n som visade en hockeymatch, som jag tror att de flesta vill glömma, så vi ordar inte mer om den... ;) Alla barnen utom Astrid somnade vid åttatiden ikväll, hon har surrat, pratat och gråtit... så fort vi satte oss i bilen så somnade hon och sover nu som en stock, något hon inte vanligvis brukar göra nu för tiden... Har fått tipset att badda hennes ögon med koksaltlösning, så det har jag kokat idag och baddat med. (0.5 l vatten, 1 tsk salt kokas) Hoppas att det hjälper! Alfons var som en kamin nu när vi komme hem, han har nästan 40 grader feber... =(

Astrid har föresten fått sig en eller två bissingar!! Små små riskorn kikar fram i nederkäken! Såg dem idag, men får inte kolla så noga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)