Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 11 mars 2009

Telefonen fungerar!!

Idag har en sten lyfts från mitt hjärta! Jag har fått undan i sovrummet! Så NU kan man få se det igen!! ;P Har pysslat på i hallen oxå, så nu är den nästan klar, sånär som på en spegel och pall, så om nån ska på IKEA...? =)
Storebror Mikael med familj har vait hit ikväll på en kopp kaffe. Barnen har lekt och vi har surrat. Vi träffas alldeles för sällan med tanke på att vi bor så nära varandra!!!
Datorn har inte varit igång tidigare idag, så jag har fått flera trevliga samtal via telefon!! Det är ju inte ofta nu för tiden, då man är kontaktbar via datorn jämt. Mycket trevligt!!! =)
Nu sover barnen och vi ser "Arga snickarn"... inte så trevlig karl, men han skulle ändå gärna få komma hit!! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)