Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 3 mars 2009

Jajemensan!!

En positiv sak med att torkställningen alltid står
framme här är att man kan fördriva ganska
mycket tid med att leka att det är en koja!!
Igår kväll var vi äntligen och tog detta kort som Roberts morfar ska få i 85-årspresent! Hoppas att det kan bli nåt bra av dem... :)
För den som undrar: JA!! Jag la mig i sängen prick 21.30! Måste väl erkänna att det var lite stressigt... medans jag diskade vällingflaskor, la fram dagiskläder, plockade undan disk och tvätt och gjorde sånt där som gör att det är roligare att stiga upp dagen efter, stod klockan minsann inte alls stilla, det bara flööög iväg. Men som sagt, 21.30 la jag huvudet på kudden. Att sen Astrid inte ville sova då, utan gråta och bli buren, det höt ju inte hit...
05.55 gick vi ner i morse oxå. Tycker nästan att hon har blivit mer rosslig och hostig, det kanske är det som stör henne... blir nog bra att få träffa doktorn på torsdag! Alfons har sovit i sin säng hela natten! Duktig kille! Ja, jag vet att det kanske inte är så märkvrdigt för er som har barn sovandes i sina sängar jämt, men för mig är det det! Likaså att han somnar själv på dagarna nu, det gör en otrolig skillnad!! :)
Nu ska jag gå och stöka lite mer, ska få främmen ikväll! =) Det ekar i det närmaste i frysen så jag ska nog snöra ihop en sockerkaka oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)