Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 24 mars 2009

ohult!!

På nåt sätt förflyttar sig Astrid när hon ligger på golvet. Jag vet inte riktigt hur hon bär sig åt, och det tror jag inte att hon gör själv heller! =P
Alfons har fortfarnde feber. Han har inte just nå gegg i ögonen, men röd och svullen. Så han får nog vara hemma hela veckan. Min lille stackare! =(
Var upp en sväng idag och tittade på Alfons rum uppe... oj så sugen jag vart på att få klart... Det är ju ohult att det ska stå ett så fint och fräsht rum där uppe som inte går att använda!!
Jag har varit och handlat ikväll. Även om jag älskar hemmet och att vara hemma med barnen, så kan det vara sååå skönt att få komma ifrån en timme! Båda sovde när jag komme hem, och nu ska även vi gå och lägga oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)