Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 23 mars 2009

lampkrasch!

På förmiddan satte jag de trötta barnen i vagnen för att gå och posta ett brev som kommit fel. Men jag höll dem vakna hela svängen!! =D Det är gooode tungt att dra syskonvagnen! Men det var jättehärligt och skönt att få i sig lite frisk luft. Väl hemma igen satte vi oss på bron en stund, njöt av solen och pratade!!
Astrid har en tendens att trassla in sig i mumindalen...
Astrid har dragit ned en lampa från köksfönstret. Det var glas överallt!! Alfons blev nog mest förskräckt, och kan inte sluta prata om det! "Mä, mamma, så har inte jag gjort!", och nej, det har han inte... kan inte komma på nåt han har kraschat... påminn mig gärna!! =) (men nu måste jag ju ha mig en ny lampa...ikea...? *fniss*)
Vi har klippt ut lite bokstäver tillsammans, kanske visar bilder på det sen, när de kommit upp...! :P
Barnen har som turats om att sova idag, så det har varit riktigt lungt på 224 idag!
Jag önskar dig all LYCKA TILL ikväll, Therese!!
ps: Angående kommentaren i förra inlägget; jag uppskattar givetvis alla kommentarer, men det är ju inte många som ger sig till kännes!! *haha* /ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)