Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 18 mars 2009

lek, bus och gegg...

Har som kommit på detta med at klippa och klistra...
de finns lite överallt nu... ;)
Har ni sett, jag verkar ha fått till besöksräknaren nu ikväll! *klapp på huvudet* =D

Astrid är geggig och röd i ögat. Tänk om hon skulle få vara frisk nån gång... jaja, det är bättre att hon har det nu än när vi är i fjällen!!

Galonbyxor måste vara ett av vårens bästa plagg!! Utan dem så skulle Alfons ha varit blöt 5 sekunder efter att han klev ur bilen här hemma. Nä, nu ljuger jag, vi gick ju faktiskt in och tog på dem när vi komme hem... och fortare att åka ned för backen på rumpan gick det oxå med dem på!! =) Astrid har åkt runt i sin pulka, huuur nöjd som helst! Dock börjar våra "fiiina" grusgång tina fram, vilket innebär att det följer med stenmjölsgrus överallt, även in i huset... =(

Till middag blev det köttsoppa och klimp. En maträtt som jag har lärt mig att uppskatta på "äldre" dar... en mycket lätt och snabb lagad rätt. Idag lyxade vi tom till med nybakade scones!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)