Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 30 mars 2009

gamla kort

Hittade några gamla bilder igår! =D
Det här är jag och storebror Tobias,
hans ögon glittrar av bus... =)
Bröderna Melander, Tobias, Mikael och Peter!
Gissa vem? Ja, Robert så klart!!
Den sötaste påskkärring jag sett!! =D
Robert klär inte ut sig så här längre... =P
Robert Ja, det är roligt att titta på gamla kort. Ser ni nå likheter på oss och barnen??
Barnen ville ha sovmorgon imorse, typiskt, då vi just idag skulle vara i stan kl 9! Så vi var tvungen att väcka dem. Alfons skjutsade jag till mormor och sen for jag och Atsrid till Barnkliniken för återkontroll. det gick jättebra, vi ska fortsätta behandlingen fram till sommarn iaf.
När vi komme hem från mormor somnade båda barnen på en gång, så nu ska jag titta i Panduro katalogen och sen ska vi vidare till Bureå då Astrid ska få en spruta!
Lev och må, mina vänner!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)