Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 16 mars 2009

ÄNTLIGEN!!, som Gert brukar säga!!

Imorse blev det lite brottom... Ringde barnkliniken och fick en tid direkt. Så nu har Astrid ÄNTLIGEN fått en ordentlig undersökning och medicin! (att det ska ta såååån tid!)? Känns mycket bra iallafall!!! Alfons fick vara med Sören och åka både traktor och skoter, mycket nöjd! =D (båda två tror jag ;))

Annars har vi inte gjort så mycket idag, stökat, diskat och tvättat... vi somnade alla tre efter lunch, skönt, men alldeles för kort stund... visst är det en halvtimme man ska få för att samla ihop tillräckligt med krafter... fick kanske tio minuter...
Hälsat på mamma en sväng ikväll, fick oss en smörgås. Astrid har ätit päron, det tyckte hon var smaskigt. Även Alfons som jag tror hann med två stycken...

Jag är så otrooooligt trött, så jag tror att sängen får ta emot mig snart...

Trot eller ej, jag har förstått att det är en viktig match för Aik ikväll, och jag kommer på mig själv med att jag är in på Norran titt som tätt och kollar hur det går för dem... Heja AIK!! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)