Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 23 mars 2009

en B R A dag!!!

Gick och la oss 21.30 igår!! =D Natten har varit lååång men med lite sömn. Alfons har gått runt som en propeller och gråtit, Astrid har hostat och gråtit. Klockan sex hade barnen morgon, så då gick jag ned med dem. Nu sover Atstrid igen och Alfons ser "Pingu".

Jag har bestämt mig för att det ska bli en bra dag idag, trots sjukdomar!! (även jag har ont i halsen och kroppsvärk...) Det snöar ganska mycket nu, när (om) det ger med sig ska vi ta oss en promenad och posta ett brev. Sen ska vi pyssla lite, klippa och klistra!

2 kommentarer:

  1. Tur att vi har samma sjukdomar så att vi kan umgås ändå!
    Mikael började också känna av halsen i går. Hoppas att det stannar vid det! Håll modet uppe så hoppas jag att ni blir friska snart.

    K R A M från Therese

    SvaraRadera
  2. Tack! Dina kommentarer förgyller min vardag!! =D

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)