Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 15 mars 2009

party party!!

Gudstjänst och Bönhusföreningens årsmöte har varit idag. Jag gick själv och Robert var hemma med barnen och Tobias. God middag serverades hos farfars, efter den hade avnjutits så for jag på Me&I party. Mycket trevligt även där. Dock inga inköp... det är ju så dyrt...
Har haft en molande huvudvärk hela dagen trots intag av alvedon, och nu är den återigen på gränsen till migrän... jag orkar inte göra mig klar och ta mig till sängen. Inte blir det bättre heller av att se in i den här datorn... ögonen ramlar ut snart... och inte blir det heller bättre av att klaga här, så jag slutar nu...! =P
Lev å må!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)