Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 20 mars 2009

går ner när vi brukar gå upp...

Gick och la oss 21.35!! Nu är kl. 01.29 och jag är nere igen... Astrid ville inte sova, så jag gick ned med henne så att Robert och Alfons skulle få sova. Nu ligger hon i spjälsängen och, "peppar peppar", det verkar kanske som om hon är på väg att somna. Vaggan är nog för liten för henne.. inte på längden men på bredden, hon slår huvudet hela tiden... hon ligger ju inte stilla för fem öre...kanske att det är vad som stör henne, vi får bära upp spjälsängen imorgon... (eller idag!!)

Jag har då inte tänkt lägga mig och sova förrns jag vet att hon sover, det är så jobbigt att vakna och stiga upp... ;)

Hoppas att ni sover gott iallafall, trots Aik:s förlust!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)