Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 28 mars 2009

Earth-hour

Nä, det blev inte ens en början på ett kort igår, jag gjorde det imorse istället. (Tur att Astrid vaknar så tidigt ibland! =P) Jag har ett kort på det i mobilen, men jag vet inte hur jag får bilden från mobilen till datorn... ? Kan man bloutooth:a på nå sätt??

Vi har iaf varit till Bygdeå och uppvaktat Roberts morfar Ruben som fyllt 85 år! Som vanligt mycket trevligt! God mat och trevligt sällskap. På väg hem stannade vi (trafikfara!! =D) och tittade på några dumma renar som stod mitt på vägen. På tal om dumma renar så lärde jag mig på "skoterkursen" att om man kommer och kör på en skoterled och det står en flock renar på leden, så måste man vända och hitta en annan väg... kan väl inte påstå att det är vad man gör när man träfar på dessa IQ-befriade fyrbentingar... ;)

Har ni haft släckt för Earth-hour?? (vet inte hur det stavas...!) Det har då vi! Vi gjorde det mycket enkelt för oss och var inte hemma... ;p vi stannande hos mor och far, och där släckte vi ned det mesta, och hade stearinljus och myste!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)