Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 15 mars 2009

Trevligt främmande! =)
Alfons gör den enda grimas som han kan! =D
Fast han kan den även med tungan ute!!
Ett försök att visa Astrids blå ögon...
Igår hade vi trevligt middagsfrämmande. Vi såg melodifestivalen och givetvis tyckte vi väl inte att rätt låt vann... men man vet ju aldrig vad det ska vara för typ av låt för att den ska ha en chans!
Robert och Alfons verkar ska få sig en välbehövlig sovmorgon, det blev ju hyffsat sent igår. Även för Astrid, men hon tyckte visst inte att hon behövde sovmorgon...! =p
Astrids ögonfärg har för många varit en gåta! Igår såg jag så tydligt att de var blå, (fast inte lika blå som Alfons...) så jag skulle försöka föreviga dem och visa er, men hur lätt var det... inte speciellt!
Medans jag nu skrivit detta så har jag hunnit klä Astrid, packa och starta diskmaskinen, satt igång en tvättmaskin och fått undan alla leksaker... man kan vara ganska effektiv, om man vill!! *skratt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)