Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 12 mars 2009

fotograferingsförsök...

Astrid är 6 månader idag!! Har försökt ta kort på henne, som jag gjorde på Alfons när han var halvåret, naken på fårskinnet. Astrid behövde visst kissa mitt under fotograferingen... så nu måste det tvättas... Dessutom tycker hon ju att det är roligast att snurra runt nu, så det var inte måånga sekunder hon låg på fällen... men när hon behövde kissa, ja då var hon naturligtvis tvungen att ligga på den... ;P
Lekakulor över hela golvet... hon börjar vara snabb i gåstolen och når så oläckligt långt...
Alfons har till sin mors stora fasa lärt sig att skruva av lock... vällingflaskor, tandkrämstuber, schampoflaskor... det finns mycket som har lock som man kan skruva av, och kladda med innehållet!
Nu ska jag försöka göra nån nytta medans pisslisan sover!! =P
Förresten, denna besöksräknare, är det nån som har nåt förslag på hur man kan få den att fungera?????? =D (det är ju nästan pinsamt att ha den nu, när den bara står på 1...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)