Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 24 mars 2009

Vi har klippt och klistrat även idag, det finns liksom ingen hejd på mig, jag har snart bokstäver överallt, vilket ju inte var tanken... men det är sååå kul! Det har nu även kommit upp siffror under bokstäverna i barnens rum. Stolarna har fått namn om vi skulle glömma vem som ska sitta vars. =P Det blev kanske inte så snyggt, men det skyller jag på att jag hade Alfons i knät samtidigt som jag klippte de små bokstäverna med en stor kökssax... antar att det ändå kommer att vara så barnfingrar där och klösa lös dem...
Som tidigare nämnt är att tvättställningen är rolig att leka i. Tittut har varit dagens lek! Astrid tycker även om att snora på de nytvättade kläderna som hänger där på tork... hon hinner mycket den tjejen... =)
Mor min komme förbi på förmiddan och vi fick lite guldkant på våran tisdag! När barnen åt lunch skickade hon ut mig så jag skulle få se solen en stund! Tack mamma, det var jätteskönt!
Nu sover barnen och jag ska försöka titta lite i snöskoterhandboken... försöka var ordet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)