Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 29 mars 2009

feber igen...

Astrid har fått sig ett par solglasögon,
då vill ju givetvis även Alfons ha sina!!
När jag hade städat undan det mesta/värsta blev jag så sugen på att pyssla, så det blev ett kort till lilla Sara! Så vi har varit och hälsat på Uttersjöbäckens sötatste tjej, och hennes busiga storasyster. Och givetvis föräldrarna! Mycket trevligt! =) Alfons fick en present av dem, en byggsats-bil, så det har han och Robert pysslat med i kväll, riktigt kul! *tack tack*
Efter middan så kändes Alfons varm igen, och jepp, han hade 40 grader igen... jag blir toookig. Kräkts har han gjort nu ikväll, och det gör han ju oftast när han har så hög feber. Våran stackars lille kille. Jag tycker att han är så tapper, klagar inget.
Jag har fortfarande svinont i halsen. Svårt att svälja, känns som en kniv går rakt genom... men det kan jag leva med resten av livet bara barnen blir friska! =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)