Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 22 mars 2009

runt, runt, runt...

Ja, det känns som om sjukdomarna går runt, runt, runt...
Alfons har fortfarande feber, han är trött och slut, så han har fått vara inne idag. Jag och Robert har turats om lite att vara ute i det vackra vädret. Robert och Alfons har även satt igång playstationet. De har turats om att spela, men då Robert har kört så har Alfons kommenterat "du gör fel, pappa"... *fniss*

Jag har varit till Lövånger och lärt mig lite om skotervett och dylikt.

Barnen har badat nu ikväll och båda sovde just efter halv åtta... Nu ska vi unna oss lite chokladpudding me mandarinklyftor, *mums*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)