Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 17 mars 2009

sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne

Ja, inte gick jag och la mig tidigt igår inte, det blev ju som spännande med hockeyn. Även ganska spännande att se/höra på Robert när han ser hockey, men det behöver vi ju inte gå in på närmare..;P Hursomhelst, vi såg de två första förlängningarna, men sen bestämde vi oss för att gå upp, vi var ganska säkra på att vi skulle få veta resultatet iaf! Men kanske det var det faktum att jag lämnade tvn som gjorde att de vann.. =0
Imorse väckte jag Astrid ett tag före åtta. Inte likt henne att sova så länge, men då har hon ju iockförsig gnölat sen halv tre oxå. Hon har kommit på att hon ska ligga på mage på nätterna, och de må hon ju få göra, det är bara det att hon inte kan sova på mage... och eftersom hon bara rullar åt ett håll, finns det inte plats kvar i vaggan för henne att rulla tillbaka, så det är bara att vända på henne...
När Robert och Alfons farit så tog vi oss en promenad i det vackra vädret. Sen har jag suttit ett tag på ett liggundelag på bron, oj, så skönt! Men jag måste nog ta och leta fram mig en stol om det ska bli en vana... fast det beror ju helt och hållet på om solen har tänkt vara så här i fortsättningen... =D
Nu är det dax att göra oss klara och fara och hämta hem storebror. Jag riktigt längtar hem igen då vi ska vara ute och åka bob och diverse!! Kanske grilla lite korv... ja, vi får se...!
Ha en bra dag allihop!!(?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)