Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 9 mars 2009

bobåkning

Har varit ute hela förmiddan och åkt bob! Gått efter skoterspår och åkt nedför backarna, sprungit efter vägen och kanat på rumpan. Vi har plumsat i snön här ute, och jag lovar, det är inte liiiite snö! Jag sjunker ned till över knäna, så krypa var lättast! (jag visste att alla grannanrna var borta!!! =P) Vi har iallafall haft jätteroligt! Alfons har lärt sig göra snöänglar. Tänkte ta ett kort, men kameran var inne och jag orkade inte krypa in och hämta den! :0)
Nu sitter vi och ser "Flykten från hönsgården", lite svår att förstå då de pratar 18 olika dialekter... nu ska vi göra lunch, potatis+morotsBlockcitat-pengar och korv!
Astrid ligger ute och sover i vagnen.

2 kommentarer:

  1. Hej Katarina,
    Tänkte bara säga att jag tittar in då och då för att läsa om din vardag... tycker det är kul att läsa och kul att se bilder. Det var länge sedan jag sprang på dig!

    Kram till trollen från Esters faster Malin.

    SvaraRadera
  2. Men så kul!! Ja, det var ett tag sen nu! Men vi håller oss oxå lite uppdaterade om dig genom bror din!! =P

    Ha det så gott! Kanske vi springer på varandra nån dag!! =)

    Kram

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)