Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 29 mars 2009

090329

Jaha, så var man uppe och igång igen då. Barnen var uppe länge igår, så vi fick sovmorgon. Robert och Alfons är iväg till Bygdeå idag oxå. Jag och Astrid måste ta itu med städningen... Ett allmänt känt faktum att karlar inte ser saker/kläder som ligger överallt, även om de måste kliva över...

Det snöar ute, snacka om april-väder! Men jag klagar inte, jag tycker ju om snön!

Peppar, peppar, men barnens sjukdomar verkar gå åt rätt håll. Alfons har nästan inga prickar kvar. Det kommer ibland de här vita prickarna, men de försvinner så fort igen.

*haha* det är nästan roligt att folk verkar tycka på nåt sätt att det är skämmigt att läsa bloggar. Men det tycker kanske jag oxå... Nää... jag har ju dem jag följer listade i min blogg...

Ha en super bra dag allihop! Nu sk jag ta itu med tvätten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)