Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 2 mars 2009

snö, snö, snö...

Igår kväll var vi till Svarttjärn och uppvaktade Emma.=) Körde även förbi Bureå och la alla paketen på lådan. Allihop gick igenom brevinkastet, vilken tur!! =) Idag har vi några fler paket att slå in...
Imorse tyckte Astrid att det var morgon klockan sex... så det var bara att stiga upp... Veckans prov är att komma sig isäng före 21.30... det blir spännande att se hur det kommer att gå. Vi som sällan är isäng före midnatt... Men om man stiger upp såhär tidigt på morgonen så får man iallafall se dessa rådjur utanför fönstret!! =)

Igår kväll planerade jag att vi skulle vara ute idag och köra slut på oss, men vädret tycker någonting annat. Fler födelsedagar kommer så vi ska nog sätta oss och pyssla lite mer idag! ;) Bara lillasystern vill sova... hon har inte varit så sugen på det hittills...

2 kommentarer:

  1. Vilket fint kort du gjort till Emma, jag skickade ett sms och grattade henne idag! Va mysigt att få se rådjur utanför fönstret, det kanske lönar sig att kliva upp "lite" tidigare!=)
    Jag vågar nästan sätta pengar emot att DU
    I N T E kommer att vara i säng före halv tio på kvällarna!! *hihi*

    Ha en bra dag så hörs vi!=)
    K R A M

    SvaraRadera
  2. Haha... nä, jag tror väl kanske inte själv heller att jag kommer att vara det, men försöka intala sig det kanske man kan... =P
    Ja, tror nästan att rådjuren har sin sängplats här bakom oss i dungen, och om jag bara kan komma mig isäng tidigare, så ska jag inte klaga på att hon väcker mig så tidigt!! ;)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)