Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 19 mars 2009

tidig morgon!

Gick och la mig kvart i tio igår! Hyffsat tidigt! Har fått tipset att satsa på att ligga i sängen 22.22, så det får väl bli nästa utmaning! =D Tur var nog det iaf, vid midnatt började Astrid att grina, vid 2-tiden hör jag Alfons ropa att han vill ligga på sin kudde (?) så då hämtar jag honom, sen har Astrid gnölat på till 5, då gick vi ner... när hon lekt och tjollrat på ett bra tag, så somnade hon, då drog jag filten över mig för att oxå sova... då kommer Alfons ner... jaja, "sov inte bort din ungdom" som mor min brukar säga! ;)
Astrid har hostat mycket i natt oxå, grönt snor kommer ständigt, och ögat är ideligen igenklibbat...
Nu sover hon visst igen, då ska jag vika bort tvätten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)