Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 3 mars 2009

Ska försöka imorgon igen!!

Det sket sig på andra kvällen... men jag har en bra ursäkt! Vi har haft främmande och de for inte hem förrns nyss (22.45), och jag kan ju inte gärna gå och lägga mig medans de är kvar!! Fast jag kanske skulle ha sagt som du, Robert, sa; lämna nyckeln och säga lås när ni går! *ler*
Det har varit trevligt iallafall, och jag måste ju skryta om min lilla 2-åring. När klockan var läggdax gick han och la sig, åt vällingen, läste lite "Barbapappa" och somnade sen, medans vi satt och surrade i rummet!! *stolt*
Men jag ska försöka ta upp jakten på tidiga kvällar imorgon igen!!!
God natt, mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Hej, blir nyfiken vad det var för folk som inte hade hemgångshov!?
    Victor kräktes på fritids i går men när Mikael kom hem med han ville han ut direkt och åt som en häst till middagen gjorde han, så han är på fritids idag igen. Han propsade på det själv eftersom de skulle på badet idag =)
    Jaha, men så var det Mikaels tur idag, for hem före lunch med ordentlig huvudvärk och körigt i magen... vet inte riktigt om jag vill fara hem! *hihi*
    Hoppas att ni har det bra i alla fall!
    K R A M

    SvaraRadera
  2. Nämen usch då, jag hoppas verkligen att ni slipper magsjukan!! :/ Folket kom från Nedre Bäck, och även om det blev sent så var det jätterevligt! :)
    Det är bra med oss, och jag hoppas att det bara är nåt tillfälligt som ni har och att det inte blir värre!!
    kram

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)