Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 20 mars 2009

kaos på konsum =P

Spjälsängen är nu uppburen, och vaggan nedtagen.
Nu hoppas vipå bättre nätter! =)
Vet inte varför bilden blev liggande,jag hade vänt den,
och nu ids jag inte göra om det! =P
Klockan sex klädde jag och Asrtrid på oss och gick ned med soptunna till byavägen. Riktigt skönt ute, dock blåsigt... Tre timmars sömn fick jag mig i soffan, var upp en gång i timmen och gav henne tutten. Men jag känner mig ganska pigg ändå!! Robert hade inte heller sovit så bra, Alfons hade tokgrinat efter att sova i vagnen! Där har han ju inte sovit på flera månader... ja, på dagis iockförsig har han ju det... han får ju sina utbrott på nätterna, men det var ett tag sen nu. Han blir alldeles galen, fast han är inte vaken...
Jag tar tillbaka det jag skrev om att Astrids ögon har blivit bättre, det är nu geggigt i båda ögonen, och hon blir inte liiite arg när man ska tvätta dem... Hon tycker heller inte om att få inhalatorn med medicinen mot hennes rossel... hon har det inte lätt, lillan! =/
Före lunch for vi och handlade, hela familjen. Alfons var dock alldeles för trött då han inte kunde koncentrera sig på att köra den lilla vagnen så duktigt som han brukar. Men alla Bureås pensionärer som handlade samtidigt fick då sig ett skratt!! :P
Robert har just farit iväg med sin far ochFet syster på en begravning i Bygdeå... =*(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)