Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 25 mars 2009

God morgon!

Ja, go morgon på er! Här är tre av fyra vakna och leker... Han som ska jobba hela dan sover än. Lite avundsjuk är jag nog... undrar hur jag ska orka hålla mig vaken under kursen ikväll... jaja, det går nog bra!! Nu ser vi "Rory" på Nickelodeon. Det är ganska bra, men va konstiga barnprogram det finns nu för tiden...
Bäst gå och hämta Astrid, hon har en tendens att försvinna från oss, och återfinns oftast i badrummet, gärna tittandes på tvättmaskinen! Tänk om man kunde lära henne att starta den oxå...=P
Ha en bra dag!!!

1 kommentar:

  1. Go morron på dig själv! Fast nu börjar det ju vara förmiddag...

    Vill bara säga att du gör det så otrooligt fint hemma, va kul att få tid till att pyssla. Jag önskar att jag hade det också så kom i håg att mysa också, även om jag vet hur det känns att känna sig som "låst" inne för att barnen är sjuka!

    Jag har inte hunnit läsa ett dyft ur "skoterboken" men jag hoppas att det ska gå bra i kväll i alla fall. Jag hämtar upp dig vid tjugo i sex.

    Ha en bra dag så hörs vi!!
    K R A M I S från "systradi"

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)