Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 30 juli 2010

Apollo 13

Det fanns inte mycket till fantasi till middag... Till barnen gjorde jag havregrynsgröt... (*blä* om ni frågar mig) Alfons vet jag tycker om det, och det var nog premiär för Astrid, OCH som hon slevade i sig!!! =) Jag tog en "bryta" och så delade vi på några korvhuskar. Mätta och belåtna blev vi. Till efterrätt blev det vattenmelon!

Gick upp och stökade lite. Ringde efter Tobias för lite hjälp. Mamma kom oxå. Men det gick inte så bra med möblemanget som jag skulle ha hjälp med... man kan säga att det liksom misstämde...

Nu ligger Alfons och fredagsmyser, kvällens film är "Madagaskar 2" Astrid står i sin säng och skriker efter pappa... Det känns som om hon kommer att bråka länge ikväll om att sova. :( Hon kastar tutte och snutte och stoppar fingrarna i halsen så hon "tjöjjes"... ett effektivt sätt om man vill komma upp ur sängen då det oftast slutar med att hon kräks...
Hade tänkt se "Mamma Mia" ikväll, men jag såg att det var "Apollo 13" på tv, den har jag inte sett, är den bra???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)