Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 31 juli 2010

Kulturell nå naaaanting!! : )

Idag har vi varit kulturella för minst ett år framåt!! ;)
Vi följde mamma och Tobias till stan och museumet! Morbror Tomas stod och snickrade på hantverksutställningen, och det var väl främst det vi skulle kika på. Men det var ingen bra plats för småbarn som har alldeles för mycket spring i ben och pill i fingrar... "Rör inte! Do not touch!" stod det överallt, men Astrid totalstruntade i skyltarna... ;)

Middag hos mor och far, fläskfilé, mumma!! Med en kanonefterrätt! *slurp* sa det så var den slut!

Molande huvudvärk hela dagen... tror jag måste ta en sväng förbi Emmlis jobb...

Robert har kommit hem! =)
Vi visade honom problemet uppe med att rymma och få in Alfons "nya" säng... men vi löste det med hjälp av en såg (!!!) så nu är grabbarna uppe och skruvar ihop den... tänk bara om Alfons kunde få ställa den i sitt rum oxå, som är nästintill klart... men nej, tyvärr... :*/

Jag har lagt isäng Astrid och jag tror at hon har somnat nu så att jag oxå kan smyga upp... Hon vill gärna att nån sitter i soffan då hon ska somna...

Jag önskar er en trevlig lördagkväll, och bjuder på en kram om det är någon som känner sig i behov av en!! =)

pössss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)