Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 31 juli 2010

Rallycross SM

Efter en god natts smömn så är vi återigen nere... tänk va skönt det måste vara att vara barn och vakna pigg kring sju varje morgon...! ;) En annan är ju nästintill död.

Ont i ryggen/nacken... antar att jag har legat konstigt...

Läser på Facebook att det är många som ska på Rallycrossen i Klutmark idag... jag har bestämt att vi inte ska dit... men jag blir ju faktiskt sugen jag me... men det är dyrt, 160 spänn... Och sist var Astrid så "stökig"... skulle vara att man lämnar barnen hemma och far själv...!! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)