Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 3 juli 2010

jordutkrattning

Grabbarna och Tobias har sjåat på här ute idag meed jorden, det blir så fint!! Jag och Astrid smet iväg til stan och köpte oss lite kläder. Hon skötte sig faktiskt riktigt bra!!

Till middag åt vi pitabröd med kebab och sallad, jag tryckte i mig 1½ och var proppmätt. Alfons åt oxå 1½; utan problem!!! Han har alltid varit duktig på att äta, medans Astrid alltid har varit en slamser vid bordet!!

Efter middan for vi till Gärde och våldgästade! ;) "Mamma, vilken tur att vi har Linn, hon är bra att ha" viskade Alfons till mig då vi lånade toan!! =) De två små somnade i bilen hem och var bara att bära in och lägga i sina sängar när vi kom hem!! =) Vi sitter och slötittar på "Nätet" med Sandra Bullock... tror att jag sett den förut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)