Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 22 juli 2010

Arg

Inatt har jag drömt så mycket.... int emardrömmar, men jag har varit så fruktansvärt arg!! Jag minns inte drömmen bara att jag var så arg att jag tokgrinade... och när jag vaknade imorse, så var jag tvungen att tänka ett långt tag om jag verkligt var arg på riktigt... men Robban har tur, det är jag inte!!! =P

Alfons har slutat med blöja på natten. Han är mäkta stolt över att få sova i bara kallingar.

Vi har så mysiga mornar, sitter i pyjamas och ser "sommarlovsmorgon"... Har nog inte betsämt vad denna dag får bjuda på än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)